Andra december nolltio

Idag har det inte hänt så mycket, duschade och gjorde mig iordning imorse och efter det blev det att börja plocka tvätten som skulle ner i tvättstugan. Det blev en hel del kan jag lova. Sammanlagt blev det 5 fulla maskiner. Sen städade jag lite i sovrummet, tyckte att det behövdes. och det blev mycket fint :) Efter allt städande så började jag med pastasalladen som vi skulle ha till middag. Grymt god blev den kan jag tillägga ;)

Vi började baka pepparkakor så fort jag var klar, hade en deg till som var över sen här om dagen. Blev riktigt många den här gången. :)  Efter det blev det lite vila sen dags att ta tag i den enorma tvätten. Gick bra och blev klar för en stund sen. Mellan alla pauser medans man väntade på att maskinerna skulle tvättas klart så åt vi och kollade på ''halv 8 hos mig'' :)

Just nu har jag precis vikt klart all tvätt och ska sätta sängkläder på sängen så det är klart till vi ska sova. :)


Nu ska vi kolla på Dumma mig och mysa! ♥:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback