Blir så less... ;@

..på så många personer, Speciellt alla som låtsas som om deras förhållande är så fkn perfekta så jag ska bli avundsjuk, det blir jag inte för fem öre och har aldrig blvit på någon. Nu är det bara en person jag syftar på med detta, denna person finner jag inga ord för, riktigtjävlaomogen är bara förnamnet. Inte mogen någonstans för att ens ha barn. Jag önskar henne ingen lycka i världen och hoppas barnet kommer överleva utan att få några men för livet. Kan man inte ta hand om sig själv ska man inte ha barn! Thats it!

Sen är jag så trött på alla dessa ursäkter man får från folk som inte vågar säga sanningen och kommer med ursäkter som jag har inte råd att träffas, men har råd med allt annat... och att man ska höra av sig då man ska till den staden jag bor men som inte gör det utan man får reda på senare samma dag att de varit här med någon annan... Jag orkar inte lägga energi på sånna personer alls längre utan detta kommer resultera i att jag helt enkelt slutar hör av mig sen får det vara.

Sist men inte minst är jag så less på killar, de är som små jävla barn som inte fattar ett piss, gör först och tänker sen. Det är så jävla patetiskt. Blir så arg, vet att de mognar senare än oss tjejer men seriöst? Man kan väl tänka sig för innan man göra grejerna man gör.

Jag vet att detta blev ett lååångt klagoinlägg men det får det fasen bli! Någonstans ska jag skriva av mig och varför inte på min blogg? Har någon nån invändning om det jag skrivit så 'hit me', låt mig veta....


Nu känns det mycket bättre och jag ska fixa mitt hår och göra mig iordning lite sen blir det film, mys och vin och njuta av resten av denna fredagskväll. :) ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback