Fjärde och sista advent för 2010.

Idag är det fjärde advent, det är inte klokt vad tiden går fort. Jag hoppas att tiden kommer gå lika snabbt nästa år med, mitt tålamod börjar ta slut snart. Längtar som en tok. Vill göra en knodd nuuuu... :)

Idag har jag bara suttit i soffan och kollat på tv, inte gått något speciellt bra men har inte haft bättre för mig, lagade såklart mat också, Spaghetti och köttbullar blev det, latmans mat! Till middagen tände vi såklart fjärde ljuset :D


Sen kollade vi på film, den var sådär bra, inte min typ av film men filmen hette Cyrus. För de som är nyfikna och vill se den ;P Till filmen har vi ätit upp nästan alla kanelbullar som var kvar, glömde frysa in hälften så de hade blivit lite torra så vi bestämde att alla skulle ätas upp idag, och såklart julmust, pepparkakor & celementiner! :D

Nu ska jag läsa lite bloggar och lite forum, sen ska jag nog se något avsnitt av Teen mom sen sova. Godnatt! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback