Från färsk pasta till Saw VII

Ikväll har vi ätit färsk pasta, rättare sagt Tortelloni med röd pesto. Det var faktiskt första gången jag åt färsk pasta och ska jag vara ärlig tyckte jag inte alls det var så stor skillnad. Så det är inget jag skulle föredra. Tyckte det smakade i stort sätt likadant förutom att denna pasta var fylld med ost & pancetta. :)



En stund efter vi ätit kollade vi på nya Saw, den sjunde filmen med andra ord. De filmerna är riktigt vidriga alltså. Blöö. Ångrar lite att jag såg på den, kommer säkert drömma massa skit inatt. haha :P

Nu vet jag inte vad jag ska göra, slöglo runt lite på fejjan och på olika bloggar sen göra sig iordning inför sängen får det blir tror jag. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback