Godnatt!

Nu blir det snart sängen om en stund, imorgon ska jag upp tidigt och göra mig iordning för jag ska till AF och lämna in ett papper så jag får pengar nu i december och sen ska jag vidare ut till ikano och köpa min hårfärg, typiskt att den bara säljs på Willys ;P Köpte i helgen men, måste ha en flaska till då mitt hår har blivit så långt och tjockt. Ska nog passa på att köpa sista julklapparna också när jag ändå är där. Sen blir det att åka hem, förmodligen blir det att dra till hemköp innan jag tar bussen hem, Måste ju hämta ut alla denna glögg jag vunnit (10 flaskor). Får se om Älsk slutar tidigt och vill följa med mig, ingen lust att åka själv. ;P

Sweet Dreams!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback