I väntans tider!

Fy vad tiden går sakta när man väntar på något. Vid kl 18 ska jag åka till Kisa för det inte gick någon annan bra buss innan det. Typiskt. Ensam hemma just nu dessutom då Felix inte är i skolan utan nere på stan och handlar julklappar. Snart kommer han nog hem tror jag! :)

Jag har packat och fixat och gjort mig iordning och nu sitter jag bara i sängen och är skittrött och har inte något att göra. Ska väl ta tag i disken snart. Någon måste ju fixa det om jag inte gör det nu så får jag säkert göra det på söndag. ;)


Lekte med kameran igår, fick väl en helt okej bild, kunde ju varit bättre
då fokuset hamnade på texten inuti och inte på själva ringarna.
Passade på att fixa text över bilden så ingen ska göra en fuling och
kopiera eller printscreena bilden och de kommande bilderna. :)
Och detta blev resultatet!





Over and out!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback