Ingen bloggpaus?!?

Det blir nog ingen paus iallafall, får se hur det blir, inte bestämt mig än. Idag har jag pratat med Sofia lite, det var skönt att prata lite med någon om det här som verkligen fattar och inte byter ämne eller skämtar om det, det är fan känsligt och att skämta om det gör inte saken bättre ett dugg. Skönt att ha någon som finns där och stöttar en när man behöver även om man inte pratar så ofta. Just nu känns det bra, ganska mycket bra faktiskt, nu har jag ork igen för att fortsätta. Men vet att det kommer komma många fler perioder som denna då allt känns så hemskt. Men jag har överlevt många och kommer överleva alla kommande :)

Imorgon är det nyårsafton (den har ju redan börjat men ny dag börjar när man sovit sitt kvällspass tycker jag^^) Vi kommer börja dagen med att springa till affären och handla allt som behövs till våran middag som vi ska laga själva hemma och det som behövs till efterrätten. Det blir het nudelwok med kyckling och röd curry och till efterrätt blir det hemmagjord chokladmousse. Riiiiktigt smaskigt! ;) Blir även att hämta mitt paket som jag tror jag fått, fick ett konstigt sms från posten som jag inte blev ett dugg klokare av.

Sen hem och fixa och göra sig iordning inför kvällen. Efter middagen och efterrätten så blir det att dricka, har vodka, cider och skumpa. Vad vi ska dricka vart vet vi inte än för att vi ska nog förmodligen till Felix kompis Niklas och hans tös Matilda på kvällen. Där kanske vi korkar skumpan. ;) Sen blir det krogen på kvällen och fira med allt annat trevligt folk som är ute och ränner precis som oss. Vi valde att dricka och festa iår för nästa år vet man aldrig vad som händer! :)

Jag hoppas att ni alla kommer ha en underbar kväll med alla era nära och kära!
Gör inget som jag inte skulle gjort! ;) ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback