Kärleksmums! & Mellandagsrea!

Var på stan igår och kollade genom alla reor som fanns, hittade dock inget speciellt. Det bästa är ju redan sålt. Letade speciellt efter en klänning till nyår men hittade ingen som föll mig i smaken. Men jag hittade en bh som fick följa med mig hem, superfin var den och den var inte på rea. :) Köpte även öronproppar som jag kan ha på nätterna så jag slipper höra katterna. Använde de inatt och jag kan lova att jag sova som en stock. Vaknade inte ens av att Felix höll på och greja kl 05 på morgonen :P Köpte även en present medans vi var på stan till en person, tror att det är en present iallafall, inte bestämt mig än! :)

Var inne på H&M dessutom och fick syn på alla bebiskläder som var på rea, vi ska ner någon mer dag (troligtvis imorgon) så funderar på om man ska dämpa suget med att köpa något plagg. We'll see! :D

Felix köpte ett spel till vårat Wii. Blev Mario Galaxy II. Dock märkte vi när vi kom hem att vi fått fel spel så älskling åkte ner på stan igen för att byta det och få rätt spel, under tiden så började jag att baka kärleksmums, De blev riktigt bra faktiskt och 30 st blev de dessutom. Så det blev att spela Mario och käka Kärleksmums resten av kvällen! :)


Tog bara en bild på kanterna från kakan då allt annat var nerpackat i burkar! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback