Lite kort från Julafton :)

Trodde jag skulle ha lite fler bilder men det hade jag visst inte, och inte heller någon bild på alla klappar. Bara på den underbara tröjan som Farmor stickat åt mig. Älskar verkligen den. Så mysig alltså :)




Fick även fotpeelingsset, vinglas, massa pengar, lotion, glas-skål från familjen, riktigt kinesiskt te från Felix mormor och morfar som varit i Kina nyligen och en vetekudde som jag önskat mig av Felix! :D Är helnöjd över allt som jag fått!♥

Julafton
Började dagen med att göra mig iordning samtidigt som jag kollade på tv, gick inget bättre än pippi långstrump så fick bli det. :) Tog på mig min fina klänning och började locka håret. Sen hjälpte jag mamma med maten till en viss del. De var ju redan två i köket :) Sen vid kl 15 blev det såklart Kalle Anka och hans vänner och strax efter det var slut så satt vi oss och käkade mat. Kan lova att man låg i matkoma efter det. :)
Vi fixade med disken och kollade lite på tv sen var det dags att öppna klapparna och jag fick såklart läsa och dela ut dem till alla, för första gången på evigheter. Vi beundrade våra klappar ett tag och pillade lite med dem.
Senare på kvällen så hyrde vi en film via boxen, blev Iron man 2. Alla var trötta och halvsov typ, blev även lite glass till filmen. :)
Sen blev det vila en stund innan jag bror och mamma satte oss för att kolla på nästa film, blev man in black. Vi var så sugna på något så vi flötade lite chips och dip till filmen, inte så juligt men gott som fan! :)

Juldagen
Dagen efter (lördagen) så hittade jag en kartong, hittade kanske inte, visste att den fanns i mammas förråd. Så jag tog fram den så kollade mamma och jag igenom kartongen som innehöll mina och mina bröders bebiskläder och allt som vi hade när vi var små. Otroligt att flera av plaggen var över 20 år gamla, men allt var urgulligt och ni kan gissa vems bebisar som ska få ha på sig de kläderna i framtiden! :D
Sen åt vi middag och efter det åkte jag hem till linköping igen och väntade på att Felix skulle komma hem lite senare på kvällen. När han kom hem bytte vi våra julklappar och myste i soffan resten av kvällen. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback