Måndag - Sjätte December

Usch idag har jag ingen bra dag kan jag lova, vill bara gömma mig under täcket. Har så ont i magen med, dock hjälper ipren lite grann, men skulle gärna ha en vetekudde alltså. Hoppas jag får en i julklapp :)

Det var tänkt att jag skulle städa lägenheten idag men fan, jag orkar inte och vi ska endå inte ha besök så struntar i det idag. Längtar tills älsk kommer hem så jag kan mysa lite med honom. Vill ha närhet, känner mig så känslig idag och lila minsta är jobbigt. Längtar dessutom så pass mycket till nästa år, så mycket så det gör ont. :/ Snart är det min tur..

Nu ska jag ställa mig och laga lite mat tror jag. Är hungrig som vet inte vad.


Over and Out!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback