Shoppingdag!

Idag åkte vi ut till Tornby med Felix föräldrar och handlade lite. Först blev det att åka till Hjärta till Hjärta som är en secondhandbutik. De hade sjukt mycket julgrejer där. Dock köpte vi inget utan bara en nötgrej som man har på julen. Kommer inte på namnet just nu. Nötknäppare kanske? Iallafall. Sen blev det elgiganten där jag fastnade i en massage dyna som man har i arbetsstolar. GUD så skönt det var. En sådan ska jag önska mig någon dag. ;)

Efter det så blev det systemet och sen gick vi och fikade inne på Ikanohuset, åt en köttbullemacka, gottgott! ;) Sist men inte minst så julhandlade vi mat på Willys, köpte nästan allt, Julskinkan väntar vi med lite då vi bara hittade sjukt stora som vi aldrig skulle klara att äta upp själva :)

Innan vi gick till Willys handlade vi lite andra grejer, jag handlade en julklapp till min kära far och sen gick jag till Cubus där de hade 3 för 2 erbjudande. Så jag passade helt enkelt på att köpa 3 långärmade tröjor till mig själv, som en tidig julklapp till mig själva ;) haha. Sen så köpte jag min efterlängtade hårfärg så nästa helg ska jag fasen färga håret!  :D


Här kommer en bild på lite av det som köptes idag :)

Måste även säga att det är så skönt att ha sockar på sig om dagarna nu när det är så kallt ute. Packade upp ett par jag fick förra året i julklapp, de är jätte mysiga! Älskar dem och de passar finfint till de flesta kläderna! :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback