Två veckor

Idag är det bara två veckor kvar till julafton, fy vad tiden går fort. Men det är bra det för jag längtar till nästa år något så enormt. Kommer bli underbart! :D

Och idag fyller dessutom min mamma år. GRATTIS Älskade Mamma! :) ♥

Ikväll åker jag till Kisa för att fira mamma och träffa resten av familjen, saknar dem, det blir ju inte att träffa dem så ofta längre. Så man får passa på medans man kan. Ska stanna tills söndag tror jag. Imorgon hoppas jag att mor min kan färga mitt hår och sen blir det kanske att träffa Sofia, innan man åker hem till Linköping igen. Saknar henne med, var ett tag sen. :)

Nu ska jag orkar mig upp ur sängen och göra mig iordning sen fixa lite här hemma sen börja packa väskan till ikväll :)



Over and out!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback