Varm oboy med Grädde och Marshmallows <3

Idag har jag faktiskt gjort mycket även att jag sova länge. Har dammsugit, moppat golvet, dammat, kört en tvättmaskin och fixat med disken lite. Är inte lika besviken på mig själv längre för att jag sov så länge. Det känns så skönt att få saker gjorda dessutom. Lägenheten känns jättefin och ren så nu trivs man vilket rum man än är i. :)

Just nu sitter jag och kollar på The Incredible Hulk som går på 3an och har nyss gjort mig en kopp varm oboy med grädde och Marshmallows. Smaskigt va?! Och i min nya mugg dessutom som jag fick i tidig julklapp av älsks syster :) Till det blir det två kanelbullar. Så nu ska jag fortsätta kolla film och mysa ner mig i en filt här i soffan, får se om älsk gör mig sällskap en liten stund :D










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback