Yesterday Today Tomorrow !

Såg att det var ett tag sen jag uppdaterade men nu kör jag igen. Igår åkte jag hem från Kisa till min underbara gubbe. Har haft ett par trevliga dagar i Kisa även om jag inte hann allt jag skulle. Får träffa sofia nästa gång om hon har tid. Ska redan nästa vecka åka ner till Kisa igen, inför julen och då följer kattskrällena med. :)

Idag har jag vaknat grymt sent, ungefär vid 11.50. Drömde massa kommer jag ihåg men kommer knappt ihåg vad.  Älskar att sova! De tre orden beskriver mig bäst just nu tror jag. haha. Ska nog hoppa in i duschen snart sen blir det att käka lite ''frukost/lunch'' sen vänta på att bror ska vakna så vi kan spela Minecraft! Bästa och roligaste spelet på länge :D ♥

Imorgon ska min jobbcoach ringa mig för sista gången, vi struntar i att träffas utan tar allt över telen istället. Skönt! Då får jag reda om jag kommer få någon praktikplast snart och när och var och allt sådant som hör till. Hoppas på P.o.P! Där vill jag verkligen vara! :D

En liten sammanfattning av igår idag och imorgon :)



Over and Out!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback