1 månad kvar!

Idag är det en månad kvar till julafton bara, kommer bli så mysigt. Jag kommer fira julen i Kisa i år med min familj och Felix kommer åka till sin släkt. I år blev det så, nästa får vi se hur det blir. Löser det nog på något bra sätt. :)

Idag är det dessutom 4 dagar kvar till första advent (söndag) och då åker alla julgrejer upp, allt förutom granen även om man är sugen på att sätta upp den med! :D

Den största delen av dagen har jag suttit och letat julklappar på internet, hittat det mesta som jag ska köpa. Och jag kommer få gå ner på stan iallafall och köpa några grejer så jag slipper onödig fraktkostnad. hittills har jag bara köpt en julklapp. :)

På söndag är det även julmarknad är i linköping, både på stan och i gamla lkpg. Vi får se vilken vi kommer gå på och förhoppningsvis kanske man hittar julklappar där med :)

Passade på att fixa lite julmusik här hemma idag och
blev några album, rättare sagt 6 st.
Här är ett av dem. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback