Bad day

Övningskörde idag, gick väl sådär, känner mig sämst på att köra manuell :D haha! Men jag lär väl mig såsmåningom antar jag. Men nu är iallafall resten av körlektionerna bokade och uppskrivning och uppkörning :) Så nu ska jag hårdplugga tills det är dags! Förhoppningsvis blir det klart innan nyår :)

Igårkväll kissade Simba lite rosa och vi avvaktade för att se om det gick över. Vilket vi trodde att det gjorde då han kissade vanligt på dagen i dag. Men runt kl 17 när han gick på lådan så var det rosarött så det blev att åka till veterinären.


Usch det är ingen härlig känsla man fick i magen. :/ Men de undersökte honom och trodde inte att det var något allvarligt utan gav honom lite smärtstillande oså och vi fick med oss kulsand som han ska få kissa på sen blir det att lämna ett kissprov hos veten imorgon igen för att se vad det är för något. Vi hoppas verkligen det inte är något allvarligt och att det inte kostar allt för mycket då han inte är försäkrad just nu. ;P

Kollar klart på national treasure nyss och nu blir det sängen. S
ka bli skönt att slappna av. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback