Shopping & julbakning

Det blev att åka ner på stan idag fast det snöade väldigt väldigt mycket. Dock så var det ingen marknad fast det stod att det skulle vara det och alla affärer var inte öppna. De öppnade kl 12 och vi var nere på stan klockan 11. Så vi gick till Espresso house och fikade lite, blev varm choklad med massa grädde :) När klockan var 12 så traskade vi ibäg till gränden igen. Köpte ett par rediga vinterstövlar. De är väl inte världens snyggaste men jag orkar verkligen inte bry mig för att jag är trött på att gå med blöta fötter varje gång man går ut ;)


Sen gick vi vidare till lagerhaus, guldfynd och Gina tricot. Skulle kolla på klänningen på Gina men fy vad ful den var irl. Blev så besviken, ful färg och fult tyg, inte alls som på bilden så kommer inte bli någon av klänningarna. Efter Gina så åkte vi hem. Hemma så gjorde jag lite pepparkakor och började sen med maten blev samma som igår då vi hade mat över och låg i koma idag med. Haha det är bästa känslan! (:


Nu tänkte jag att det skulle göras lussekatter och fick lite hjälp av Felix. Det var lite roligt och blev lite skratt. Lussebullarna fick ganska roliga former. Och en blev liiiiite speciell ;)

Kollar klart på ensam mamma söker och nu det blir det Da Vinci-koden och snaska lussbullar. Gött va?! Det fattas bara glögg nu. Får köpa i veckan tror jag. :)


Bilder på lussebullarna, som blev lite roliga, kommer senare tsm med ett kort på skorna! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback