Hejdå kilon!

Förra måndagen glömde jag bort att skriva hur mycket jag hade gått ner så det får bli ett litet hopp men sammanlagt har jag gått ner 4 kg. Är faktiskt helnöjd och man märker stor skillnad då byxerna börjat bli pösiga på mig och magen har blivit mycket plattare. Nu är det inte långt kvar till mitt mål sen efter det blir det att börja träna magen så den blir fast! :)


  • Måndag 18/10 - 61,2 kg.
  • Måndag 25/10 - 58,8 kg.
  • Måndag 08/11 - 57,2 kg.


Varit hos min jobbcoach idag och hon ska hjälpa mig med praktikplats på en restaurang i närheten där jag bor sen har vi pratat CV och hon tyckte att mitt så perfa ut och att jag inte behöver ändra något på det. Det var riktigt skönt att höra. Vi pratade även om framtiden och jag berättade mina planer som jag har. Vilka är att plugga till barnmorska. Då måste man läsa till sjuksköterska först sen jobba, sen läsa vidare till barnmorska. Det är mitt mål just nu, kan så klart ändras med tiden men planerar på att börja plugga efter första barnet! :)

Nu blir det havregrynsgröt med kanel, äppelmos & mjölk medans jag glor på tv! (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback