Runt hörnet

Nu är det inte långt kvar. Längtar något så enormt till det :) Mamma och jag har suttit länge idag och pratat om bröllop, bebis, dop allt som kommer hända inom de närmaste åren. Det är verkligen skönt att jag kan prata med mamma om det här då andra inte kan eller vill lyssna, tänker inte nämna några namn, men ni är ett par stycken.
Vi pratade om vilka årstider det är bäst att bebis kommer och vilka som är mindre bra, om vagnar och om lägenheten. Sånt här mår jag bra av. Att prata ut om allt som man håller inom sig, alla frågor, dumma som viktiga. 
Vi pratade även om namn och vilka namn vi tycker är fina. De namnen jag sitter på tänker jag inte säga till någon(förutom mamma) för att jag vill att mina barn ska heta det.. inte andras ;) Jag längtar verkligen till verkstaden är igång och det är dags efter det får allt ta sin tid :)

Hemma hos oss är det delade meningar när bebis ska göras till men eftersom jag är tjej så är mina ord lag så det blir som jag vill! ;)

Men i Mars får Sofia bebis och då ska jag vara med henne och mysa och hjälpa till med bebis så mycket jag bara kan medans jag väntar på att min tid ska komma :D


Hej. Försöker finnas där så mycket jag kan.

Är så svårt att kunna påverka din sambo eftersom jag inte bor så nära.



Hoppas vi alltid är vänner. kram

2010-11-06 // 11:29:54

Hej, jag kan säga att du inte var en av de jag syftade på som inte finns att prata med. Du finns här så mycket du kan och det är jag så glad över!! :) Kram

2010-11-06 // 11:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback