Sjuk?!

Nu har jag varit dålig på att skriva igen men på helgerna händer det mycket på oftast, men i helgen har det inte hänt allt för mycket. Igår var vi på kalas hos Felix morbror. Vi firade Felix mamma och mormor och morbrorns flickvän som fyllde år igår dessutom. Alla de tre fyller samtidigt nästan så passade på att fira alla :)
Det var trevligt och mycket god mat och efterrätt, dock blev jag sjukt trött på slutet men inte konstigt det. Har börjat bli sjuk. Sen igårkväll har jag gått från lite feber till ingen feber under natten och nu har jag febergräns igen. Har konstant ont i huvudet och kroppen även fast jag tar ipren så ofta man får.

Igårkväll låg vi i soffan och kollade på första Sagan om ringen filmen och åt kebabpizza, med pomme på! Gott som satan kan jag lova! ;)

Så idag kommer jag bara ligga i sängen eller i soffan och läsa i körkortsboken eller kolla på tv medans Felix åkt ut till fornby och handla lite. :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback