Snösnösnö

Usch vilket väder det är idag. Visste att det skulle komma snö men inte såhär mycket. Tycker synd om älskling som måste cykla i detta väder. Själv ligger jag i sängen och myser under duntäcket och är glad att jag inte behöver gå utanför dörren idag. :)


Bilden är från igår när jag väntade på bussen ner till stan ;)







Nu har jag gått upp. Passade på att ta en varm dusch innan jag satte mig här i soffan :) Det har fortfarande inte slutat snöa sen jag tittade ut imorse, kommit en hel del ute nu. Katterna sitter i fönstret och kollar på alla snöflingor som faller, mina mystokar. :)

 



ahuuumm.. KAN det vara en pumpa som gömmer sig under snön? :P <3

2010-11-09 // 15:59:20

Hahaha ja stackars pumpan, just nu syns den inte alls :D <3

2010-11-09 // 16:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback