Sunny Tuesday!

Var hos min jobbcoach idag, antagligen för sista gången. Dessa tre månader som man har coach har gått så snabbt. Känns som någon vecka sen jag träffa henne första gången. Visst har det varit skönt att ha någon att gå till istället för att bara sitta hemma. Men det har heller inte givit mig så mycket och ska bli skönt att få praktik efter nyår. :)

Efter jobbcoachen gick jag ner på stan och köpte en julklapp och lite grejer som behövdes i kylskåpet ;P Var sjukt kallt idag med fast det varit soligt hela dagen, tur jag har mina nya boots. Gillar dem som fasen! :D

Snart ska vi kolla på ''halv åtta hos mig'' som alla andra dagar och mysa med mitt troll. Efter det ska jag ta ett varmt bad med badolja, och koppla av lite. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback