Soffpotatis ;)

Denna vecka har varit seg, har inte orkat uppdatera här men nu kommer iallafall ett inlägg :) Igår gjorde jag halkan, helt okej även att det var snöoväder ute. Man lär sig verkligen mycket av halkan. Det gjorde iallafall jag. Resten av dagen igår kände jag mig jättekonstig, helt yr precis som om jag vore full och hela rummet snurrade, det hände 3 gånger, sen har jag haft sån huvudvärk senaste veckan. Det är så jobbigt så idag ska jag nog ringa och fråga farbror doktor efter en tid. :)
Så idag kommer jag bara ligga i soffan mesta tiden av dagen, ska även fixa och greja här hemma.

Ska även försöka hitta mitt usbminne till mobilen så jag kan föra över bilder på all snö. Det är så sjukt mycket snö här hos oss. Igår snöade det hela dagen och strömmen gick i hela lambohov typ, t.o.m. på universitet där Felix var vid den tiden. Som tur kom det tbx efter 5-10 minuter. Detta lär hända fler gånger i vinter tror jag så är väl bäst att köpa ett storpack värmeljus nästa gång man åker till IKEA. :)

Nu blir det att glo på någon film eller på tv tror jag och äta lite gröt :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback