Yves Rocher

Ikväll blev det att beställa lite grejer till mig själv från Yves.  Beställde en parfym, So Elixir. Tyckte den luktade mycket gott faktiskt, lite jul på något sätt. Beställde även en avslappnande badolja också som jag längtar så mycket efter just nu. Ett läppbalsam med apelsin och mandel samt en neccesär klickades också hem. På köpte fick jag en mascara värd runt 220 kr så får se om den är något bra och så fick jag några miniprodukter och om jag gissat rätt så är det ytterliggare en parfym med vaniljdoft, ansiktskräm och en bad och duschgelé som också doftar vanlij. Så hoppas paketet kommer denna vecka. :) Allt detta för bara 260 kr, det är inte illa! Fraktfritt dessutom! :)





Shopping får mig att må bra på något konstigt sätt.
Tur är väl det i dessa tider.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback