De värsta dagarna

Som rubriken lyder... Ikväll är det ett sånt tillfälle när allt känns så långt bort. Jag vill ju ha min lille parvel nu, helst imorgon men det kommer ju inte hända, det vet jag mycket väl. Längtan är så stark och man känner hur det gör ont i hela kroppen när man tänker på att det är ett tag kvar till bara verkstaden. De som vet hur det känns vet att det inte är något roligt alls. Jag blir så avundsjuk på alla de på de bloggarna som jag läser, jag vill med!  Vill också köpa bebisartiklar, bebiskläder, bebismöbler och sitta och pyssla hemma, men sånt får väl vänta antar jag.

Jag vill bara ta den oöppnade godispåsen vi fick idag av Felix föräldrar och äta upp hela den och ligga och dö under täcket. Låter hårt, jag vet.
Usch vad jag hatar de här dagarna speciellt nu när man har äl också. :/

Vad ska man göra för att underlätta detta då? Det har jag ingen aning om.
Har någon något tips så är det mycket välkommet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback