Fredagsmys <3


Ännu en fredag med massa mys i soffan. Idag var vi faktiskt ganska nyttiga. För min del blev det bara frukt! :D Fixade till mysstämningen lite med ett antal ljus här och var i vardagsrummet. Filmerna vi kollade på var Predators som nyligen visats på bio, och sen på Piranah. Predators var faktiskt helt okej film även om det inte hände allt för mycket i den. Piranah var däremot en av de dåligaste. De som kan engelska kanske förstår vad det handlar om genom titeln på filmen. Och inga snälla sådana ;) En riktig blodsplatterfilm tkr jag och det är inte my cup of tea! 




Min älsklingskisse spenderade det mesta av sin kväll på våran magar. Det är ju bästa stället att ligga om man ska få uppmärksamhet. Men det är mysigt faktiskt och jag skulle inte vilja vara utan! (: 

Nu blir det väl att lägga sig och sussa snart. Är ganska trött idag, då jag vakna kl 06.30 av att katterna höll på med något. Sov dock två-tre timmar efter jag kom hem från jobbcoachen som jag träffade idag. Förstår inte riktigt varför jag ska gå dit, men jag träffar henne bara var annan eller tredje vecka så.
Ha en fortsatt trevlig fredagkväll ladies and gents. Godnatt! ;)


Shiiiet va mys ju :D

2010-10-09 // 09:44:15

Ja det var det verkligen :D

2010-10-09 // 12:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback