Halloween runt hörnet

Snart är det ju halloween :D Och idag har jag beställt min dräkt till festen äntligen, nu är det bara att vänta hem den och se om det passar på mig, borde den göra :D Nästa vecka bli det att börja planera och fixa iordning inför festen och köpa ''pynt'' och det sista som fattas till dräkten ;)

Måste fixa en pumpa med, förra årets pumpa såg ut såhär :D




Tanken var att jag ska ner på stan idag men det har jag ingen aning om om jag orkar idag, blivit sååå lat genom att bara sitta hemma om dagarna. Men vad ska man göra? Jag söker ju jobb men får inget. ;P  Blir kanske att sitta och plugga körkort istället för att åka ner på stan, låter väl bra? Men först frukost och en dusch!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback