Ikano, shopping, inför fest!

Idag så åkte jag och Sofia till Ikano och shoppade lite, det var mycket mycket trevligt <3 Jag handlade nästan allt till festen plus lite till såklart, (köpte såklart ett rosa band idag med, att sätta på jacka, bättre sent än aldrig!). Bara booze och pumpa kvar nu :D Kommer bli så grymt, hoppas jag. Det är ju folket som gör festen! ;)

Och ikväll har jag kopplat ihop laptopen med hemmabiosystemet tills på lördag, så det blir att dunka bra musik, orkar inte bränna ut massa skivor när man har spotify! Grymt ljud kommer det iallafall bli om inget annat! ;)

Just nu sitter jag och letar bra musik och fixa iordning en playlist, samtidigt som jag sitter och kollar på min älsklings Skrutt som bär runt på en ihopsnörad konsumpåse i munnen. Här jagas det inga möss inte! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback