Klagosång

Usch jag har så tråkigt om dagarna när jag är själv hemma. Har inte ett skit att göra. Har ingen att umgås med här, har flyttat från alla vänner. Ibland undrar jag om det var rätt val eller inte. Saknar de jag umgicks med i skolan, vissa har jag inte träffat sen studenten :/
Sen nu när Felix har mycket i skolan och behöver plugga är jag typ ensam dagarna runt, vilket inte gör det bättre. Tänk om jag kunde få en liten parvel att ta hand om, då skulle mina dagar inte vara som de är just nu. Men det är ju det att jag ska jobba först innan parveln ska komma, men tänk om jag inte får jobb på länge :S Även om jag inte jobbar skulle vi ha råd men det är inte acceptabelt tydligen. :/ Även om jag inte får jobb ska jag inte låta det förstöra min dröm men sen finns det andra som kan förstöra den. Sånt här blir jag så less på.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback