Klösträdet är äntligen här!!!

Idag kom de efter längtade paketen med klösträdet som vi köpte för ca 2 veckor sen :D Och fyf*an vad stort det är. Det trodde jag verkligen inte. Katterna tycker om det iallafall och vi hann inte bygga klart det innan ena kissen kom och skulle inviga det genom att klösa på det massa och ligga i rören :D Vi har dock inte lyckats sätta fast den i taket som det ska då vi har för lågt i tak antagligen :S Men det går att fixa senare :)
Funderar på om jag ska lägga ut bild nu eller inte, fick inte så bra kort då vi inte har någon taklampa än i vardagsrummet. Men en kan jag nog bjuda på ;)

Hela 630 kr för den här stora, det är inte illa! :D


» Elin

Hejsan! Jättefin blogg! Vars har du köpt den fina klöspelaren?

2010-10-15 // 12:28:12

Hej och tack så mycket :) Jag köpte den via tyska ebay. :)

2010-10-15 // 13:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback