Naturdiet

Började med naturdiet som jag tidigare skrivit. (tror jag) Fy det smakar inte gott, eller smaken är helt okej, men det känns som att man dricker vetemjöl, det är såå torrt.

Tanken var att bara äta 5 sånna om dagen men nu har jag bytt ut det till 1 om dagen och frukt och sallad istället :P En tjej ska få i sig ca 2000 kcal om dagen och en kille ca 2500 kcal, för att varken gå upp eller ner i vikt, igår fick jag i mig 500-600 kcal kanske. Om man äter så lite som det så tappar man 1-1,5 kilo i veckan, det är inte jätte mycket men det är bättre än inget. :P Kommer inte lyckas gå ner allt jag vill till festen men kommer iaf komma en bit på vägen :D

Vi har köpt massa frukt och grönt som vi ska äta istället. Så idag till frukost blev det ett äpple vid kl 10 typ och snart blir det någon sallad eller så till lunch (: Det gäller att stå på sig och inte gå och småäta. Igår verkade det som om det bara gick mat och snacksreklam på tvn, hemskt var det.. :P

Som sagt, nu blir det lunch om en liten stund med först ska jag klippa klorna på katterna, ingen gillar nålar i det här hemmet! ;)


Går det bra??? För det går ju att göra goda o roliga sallader så jag håller tummarna för att det går bra för dig :)

2010-10-20 // 11:09:03

Jo det går bra, jag äter ju mest sallad om dagarna så och frukt och det går framåt :P

2010-10-20 // 13:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback