Nuså..

..Har jag skaffat blogg. Kommer bli intressant det här. (:

Som första inlägg kan jag berätta att jag packar för fullt här hemma medans Älskling är i skolan.
Blir förhoppningsvis flytt på lördag redan :) Som vi har längtat här. Speciellt efter alla nya möbler. Kommer svida i plånboken på lördag.

Men flytten för med sig så många fördelar så som att jag äntligen får min Crosstrainer uppackad, Vill ju inte ut och springa i det här höstvädret. Älskling och jag har börjat äta nyttigt nu och det är på tiden. Vi vet vilka vi inte vill se ut som så... :D
Sen får vi det mycket större och det behövs, både för oss och för katterna, och speciellt om det ska komma en liten parvel senare :) ♥

Det enda som är dåligt är att vi kommer så långt bort från stan, men det finns buss. Det är inte hela världen.

Nu ska jag återgå till packandet sen laga lite käk! :)


Jag kommer reada din blogg everyday darling :D PussPuss din hemliga lovergirl från skogen och från min katt orvar med tröskverket inbyggt i svansen.,., :P <3<3

2010-09-14 // 19:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback