Backup

Idag är jag så himla trött, för att igår strax innan jag skulle lägga mig så skulle jag snabbt uppdatera min iphone. Det blev inte riktigt som jag hade trott, jag gjorde inget fel, utan det blev något fel under uppdateringen så min dator hittade inte längre iphonen fast den var inkopplad. Efter 1-1 1/2 timmes försökande att få igång uppdateringen igen och provat flera olika lösningar förgäves så koppla vi in iphonen i älsklings dator och återställde den till fabriksinställningarna. Det gick helt okej även att det också tog en stund. När det var klart så koppla vi tillbaka den till min dator och fixade så allt som försvann sattes in igen på mobilen, först ville den inte och vi trodde att mina grejer inte sparades men sen tillslut gick det och vilken lättnad alltså. Tur som attan att jag gjorde en backup precis innan uppdateringen. :P Annars skulle jag gått under alltså, för att beskriva det kort så kan jag säga att mitt liv finns i mobilen, har ALLT i den. ;D

Så mitt råd är att alltid göra backup om det ni är rädda om!!!!!!!!


När allt var klart på mobilen var klockan strax efter 02 och då var det bara att lägga sig och sova så länge man kunde. Hade så svårt att gå upp imorse men det gick. Det var lite segt att komma tillbaka till praktiken efter ha varit hemma i en vecka. Dessutom är jag lite småseg fortfarande av förkylningen. Men det gick bra idag iallafall och när jag kom hem så var det bara att laga mat och sen kort efter det vila. Sov nästan 1,5 timme även att jag bara skulle ta en powernap på 15 min. ;) Efter det gjorde jag matlåda sen har vi bara suttit framför tvn resten av kvällen. Himla skönt måste jag säga! :) Just nu ligger jag i sängen och ska sova tänkte jag. Så detta får bli allt från mig idag. Najtinajti!!!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback