Påsken runt hörnet!

Är fortfarande superförkyld, så fick bli att stanna hemma idag, kändes bäst så. Så idag har jag suttit ute i solen på balkongen och läst lite. Blev röd på bröstkorgen och då hade jag inte ens suttit ute i 30 min så framöver kommer jag använda solkräm.. :P


(Simbas huvud har inte gått av, även om det inte ser bättre ut ;D)


Annars idag har jag satt upp lite nya gardiner och lagt en påskduk på bordet här hemma i köket. Mycket fint måste jag säga. Skönt att byta gardiner, känns som att det nästan blir annat rum, precis som när man möblerar om ungefär. :) Idag handlade vi även massa ägg som det blir att måla i slutet på helgen! Mysiiiigt!!! :D



Samtidigt så lagade jag middag, blev ungspannkaka med lite bacon i, eller fläskpannkaka om ni tycker det låter bättre ;) Gott blev det iallafall och det var länge sen man åt man sånt. Det är inte så himla svårt heller för den delen. Det är samma recept som till vanliga pannkakor och sen hälla upp i form och strö på lite bacon, sen 15 min i ugnen och Klart! :)




Nu ska jag ta en ipren och sen försöka sova!
Godnatt!! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback