Projekt Katt-Bur - Bilder!

Här kommer bilderna jag lovade på projekt Katt-Bur. Om jag får säga det själv så blev innätningen sjukt bra och kattsäkert som attan, iallafall just nu. :) Det var riktigt jobbigt att häfta på all nät på ramarna,(tror grannarna tyckte likadant) och det var ju trots allt 7 ramar inklusive två jättestora ramar. Men det gick bra och blev fint som tur var!

Nåja, här kommer das pictures!


Ber om ursäkt för mitt finger som gärna också ville vara med på kort. ;P


Visst blev det superfint och katterna gillar det med kan jag lova!
Dagen efter det blev klart på morgonen fick katterna gå ut och simba skulle minsann
vara ute även att han frös och skakade för det var kyligt ute och han inte är van.
Tar det som att han blev nöjd! ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback