Sena Sommarkvällar!

Fy jag kan inte säga att jag är något stort fan av måndagar alltså. Hela dagen har varit seg och jobbig och jag har dessutom haft ont i huvudet sen efter lunch. Vet att man inte ska klaga på den älskade solen som tittar fram men den gör inte huvudvärken bättre faktiskt, snarare värre. ;/

Mycket mer har inte hänt idag, praktik och väl på praktiken så la internet av så man kunde inte göra något alls, passade då på att dra till Clas Ohlsson en sväng för att handla buntband till balkongen. Idag kl 17 fick jag även mail om att nätet skickades. Så imorgon borde det vara påväg hit och hoppas verkligen det är här innan fredag. :)

Har ni tänkt på att det bara är 3 veckor till påsk och 4 veckor till Valborg typ. Shit vad tiden går fort nu när våren är här måste jag säga. Blev chockad igår när jag kollade på väggkalendern i köket. Så härligt att det snart är sommar med, sena sommarkvällar med grillning och en grogg/cider är vad jag längtar till kan jag lova! :)



Nu ska jag faktiskt sova en stund tror jag, sen blir det mys framför tvn! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback