Trevligt sällskap och lite vin

Igår så mådde jag lika kasst som alla andra dagar och det var tänkt att jag skulle gå på stan med min älskade Amelia, men det blev inte så. Så istället kom hon hit på lite onsdagsmys. :) Jag var ensam hemma då Felix var på krogen med sina vänner, så det var mycket trevligt att jag fick sällskap jag med. Vi satt ute på balkongen och pratade om allt mellan himmel och jord och drack lite kaffe och oboy och åt vindruvor och myste med var sin filt. Blev även lite vin och cider som vi hittade i kylen. ;) Eftersom jag har kvällssol mot min balkong fick vi även se den fina solnedgången som var igårkväll. Det var en mycket mycket trevlig kväll och den tackar jag så mycket för raring!!! <3

Idag har jag inte gjort så mycket, vilat och ätt ipren för det mesta. Min hals var helt trasig när jag vaknade imorse och var hes. Det släppte efter ett tag men sen började det göra så sjukt ont i halsen. Så ont så man blev tårögd varje gång man svalde typ och pratade. Hade även febergräns idag, precis som igår. Så blev att ta en Ipren och sova på soffan. När jag vakna kändes det bättre, ett tag. :P Hemskt att vara sjuk alltså. Skulle även träffat Sofia med familj på stan idag men det okade jag inte även om jag verkligen ville det. Synd då man inte träffas så ofta längre.

Idag var vi även lata och orkade inte laga mat så fick bli pizza. Älskar pizza alltså även om det är så sjukt onyttigt. Men ibland får man unna sig lite! ;) Sen har vi bara spenderat kvällen framför tvn i stort sätt, förutom en stund då vi satt ute i solen och spelade lite kort, jag förlorar som vanligt. :( Och om en liten stund blir det sängen. Ska bli riktigt skönt även att jag vilat bort hela dagen. :) Godnatt!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback