Double cheese and chili

Dagen började ca kl 09 med att Simba sprang runt och jama som en tok i säkert 30 min för att berätta att han skulle gå på lådan. Så var lika bra att vakna. Sen blev det lite frukost och efter det ett långt varmt bad. Det var inte helt fel kan jag lova :)

Felix gick till skolan strax innan kl 13 och jag började med disken. Diskar megaberget som vi alltid lyckas samla ihop och torkade av bänk och spis. :) samtidigt satte jag igång champinjonsoppa på spisen som vi skulle idag. Precis när den var klar gick jag till Konsum och mötte Felix och handlade lite och postade lite brev. :) När vi kom hem så käkade vi soppa och macka, det var riktigt riktigt gott må jag säga. :)

Nu ligger jag i soffan och vilar, tänkte egentligen städa lite här hemma men jag är så sjukt trött, både i kroppen och huvudet så ska nog ligga kvar en stund till, kanske ta en powernap t.o.m. :)


Ikväll blir det fredagsmys framför någon film med lite chips, estrellas nya double cheese and chili chips dessutom, dip och morot- och gurkstavar. Kommer bli Gottgott! :)♥


Hoppas alla ni har en mysig fredagskväll ni med! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback