En runda på stan

Dagen började bra hade inte ont eller så, så vi åkte ner på stan en sväng för att handla lite grejer. :) Efter ett tag så kom värken smygande, började med att det gjorde lite ont i ryggen och sen efter en stund så började det göra sjukt ont i ryggen och benen. Jag förstår inte vad det är för fel. Kan inte gå så mycket innan det börjar göra ont. Vi gjorde klart våra ärenden och handlade hem lunch från SUBWAY. Älskar deras mackor verkligen och ganska nyttigt är det med. :D

Efter vi kommit hem så satte vi oss och åt och kollade på film samtidigt. En stund efter vi ätit klart så började huvudvärken :/ Mår illa vissa dagar för jag har så ont. Tog en tablett och la mig för att sova. Sov i typ två timmar innan Felix kom och väkte mig.

Senare så gjorde jag lite middag och vi kollade på melodifestivalen :) Och efter det blev det en film och fruktsallad med glass till det. Nu sitter jag bara och slappar och är galen på katterna, de har haft race 3 ggr idag. Börjar bli fruktansvärt trött på det. :P Om en stund blir det att sova. :)

Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback