Kalas

Idag blir det kalas, hos Felix föräldrar. Hans pappa och syster har fyllt år för ett tag sen fast ska dit och fira dem idag istället då vi inte kunde när de fyllde. Ska bli riktigt trevlig, det är det alltid! :)

Vi vaknade för en stund sen och passade på att dra till duschboden när vi gått upp. Nu ska vi bara käka lite frulle och sen göra oss iordning och dra till bussen. :)

Mer idag vet jag inte vad som händer än. Städa lite kanske. Beror på när man kommer hem från kalaset. Och såklart vila upp mig för imorgon. Har ju praktik som jag måste gå till. :) Ryggen är fortfarande inte bra, får ont när jag ska plocka upp något från golvet t.ex. Ingen höjdare men släpper det inte nästa vecka blir det besök hos farbror doktor.


Väggordet som jag satte upp tidigare i veckan är inte lika fint längre..
Fråga mig inte hur.. Men ena katten fick tag i ordet 'Life' och åt upp det..


Nu väntar vi på ett nytt 'Life'-ord som tur är, borde komma nästa vecka någon gång! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback