MobilBloggarn

Idag så gick jag till praktiken efter en veckas uppvilande. Det var tufft, känner mig riktigt sliten nu och har ont här och var i kroppen. Har börja fundera på vad jag verkligen vill jobba med. Jag har ingen aning längre och känner mig återigen helt vilse. Funderar på att plugga till förskolalärare men även undersköterska. Vill jobba som barnmorska med men det är så lång utbildning till det. Hemskt jobbigt att inte veta. Vet inte ens vart jag vill ha praktik. :( Nåja det kommer väl snart. Idag började de med kaklet i badrummet. Fy så fint det kommer bli alltså.:) Det är just nu långt ifrån färdigt men i helgen borde vi få duscha hemma igen.:) Imorgon lägger de väl sånt som ska vara mellan plattorna eller så börjar de med golvet. Ska bli spännande att se när man kommer hem från praktiken. :) Såhär ser det ut just nu! Fint va? ;) (Stavfel beror på T9 i mobilen då jag mobilBloggar från sängen.) Ska sova nu. Godnatt! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback