NewPhone

Vad är det med min kropp, vaknade kl halv 7 imorse och hade så ont i knäna. Känns som träningsvärk fast värre. Somnade om och när jag vakna nästa gång hade värken spridit sig ännu mer. Nu har jag ont från mitten av ryggen och ner till knäna. Någon som vet vad det kan vara för något?

Idag har de kommit en bit på badrummet men inte börjat kakla än, tror inte de börjar innan helgen. :/ Dock har de fyra timmar kvar av dagen så man ska väl aldrig säga aldrig.

Beställde en ny mobil för en liten stund sen btw, men de ska göra kreditupplysning på mig först, så får se om jag godkänns eller inte. Hoppas på det, är så sugen på ny mobil och den kommer bli billigare än vad min, skitbra ju!:)

Resten av dagen ska spenderas i soffan tänkte jag, har så ont så kan knappt gå. Ska väl äta lite snart med tror jag, vet inte vad bara. Antagligen knäcke med sallad & skinka. :)


Ikväll blir det fredagsmys som alltid! Love it! :) ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback