OHNO!

Anledningen till att jag uppdaterar såhär sent just nu är för jag är supertrött på dagen när jag kommit hem och slappar på soffan. Nu ligger jag i sängen och mobilBloggar istället. :) Idag tog de bort våran toalett här hemma (ohno!). Eftersom de lagt klinker i badrummet, så inatt ska vi klara oss utan den. Jobbigt men man får något fint för det. Det är superfint redan nu och finare kommer det bli.:) idag bestämde dessutom jag mig för att jag ska avbryta praktiken. Jag trivs helt enkelt inte och vill inte må dåligt varken psykiskt eller fysiskt. Fått Jävla ryggvärk av att jobba där dessutom. Ska antingen hitta nytt ställe eller börja plugga upp något ämne. Får se hur det blir. Ska till AF imorgon och prata. :) Har haft huvudvärk sen kl 19 ikväll typ. Tagit tablett men det hjälper ju fasen inte. Usch vad jobbigt det blir, vill bara vara hemma och sova men då får jag inga pengar. Nu ska jag iallafall försöka sova bort värken i några timmar innan jag ska upp, Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback