Tisdagsmys

Det gick bra nere på stan idag, lämnade mitt CV och de skulle läsa genom och höra av sig om det skulle vara något aktuellt. Efter det gick jag till AF och kollade om de hade några jobb att söka men de hade de inte och praktiken som jag hade sökt på af var inte klart än så väntar på svar därifrån med. Efter AF gick jag till Hemköp och handlade lite, bl.a. Några soppor som jag ska äta till lunch om dagarna. :) Blev västkustsoppa och champinjonsoppa att börja med, säkert gott. :)

När jag kom hem så fixade jag disken sen åt jag lite mackor, tänkte egentligen vila en stund innan jag skulle börja med maten men så blev det inte. :P Efter allt detta då började jag med maten, blev spaghetti och köttfärssås idag. Jag älskar den maten, verkligen storgott. :)

Nu sitter vi och slappar i soffan och kollar lite på tv. Har typ matkoma nu efter maten och orkar inte göra något alls, härligt men är trött. :D Kanske blir att vila en stund på soffan snart med min myskisse Skrutt.. :) Plutten älskar att sova på mattes mage verkligen, ingen annans mage duger. ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback