Torsdagkväll

Hemma idag med, hade så sjukt ont i hela kroppen igår, antagligen hade jag feber.. iallafall febergräns, För idag hade jag 1,2 grader mindre i temp. Konstigt det där. Nåja idag har jag mått sådär. Haft sån kraftig huvudvärk så jag nästan kräkts, det kom när vi var och handlade och när vi kom hem blev det som värst. La mig och vilade och somnade i någon timme, när jag vakna var huvudvärken borta men illamåendet var kvar :(. Undra vad det är för något skit jag åkte på egentligen, och om man ska stanna hemma en dag till eller inte.

Om några minuter ska vi kolla på halv åtta hos mig och till det blir det lite lättglass med ananas, banan och hallon. Ska bli riktigt gott. Vi känner att vi måste unna oss något även om vi äter bara nyttigt och detta är inte så farligt. Lägger in en bild senare. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback