Väggord

Blev hemmadag idag, haft så ont i nacken, kroppen och huvudet, och ipren har inte hjälpt ett dugg. Så har legat på soffan hela dagen, funderar på om jag ska vara hemma en dag till och vila upp mig och ha tråkigt eller om jag ska till praktiken. Sånt som märks :)

Idag har de även börjat med badrummet, de har lagt ny betong över den andra som hade torkat för att komma upp i höjd lite. Imorgon hoppas jag de börjar med kakel och klinkers. Är så nyfiken på hur det kommer se ut när det är klart. :)

Tidigare idag så satt jag upp väggordet i sovrummet och en av tavlorna. Väggordet var riktigt fint faktiskt, är helnöjd då det bara kostade 120 kr. :P  Tavlan som jag satte upp fick Felix från sina morföräldrar som var i Kina starx innan jul. Jag älskar deras kultur(kinas). Ska åka dit någongång i livet och bo där minst några månader, det är ett av mina mål här i livet. :)

Här kommer lite (suddiga) bilder


Nu ska vi göra varsin äggmacka och kolla lite film innan det är dags att sova :)
Godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback