Duschboden

Slappisdag idag. Gick upp kl 7 typ som vanligt och satte mig i soffan och glodde på tv. Kl 09 var jag så sjukt trött så jag gick och la mig igen. Gick upp strax innan kl 11 igen. Var jag pigg då? Not so much! :D Resten av dagen enda tills kl 15.30 så har vi suttit och myst i soffan och kollat serier. :)

Efter det började jag måla för att de som renoverar badrummet gått hem för dagen och katterna inte behövde vara i sovrummet längre. Började måla med riktiga färgen idag, den som skulle vara nougatfärgad. Gick sådär i början, vill inte bli alls som jag ville att det skulle bli och det blev ojämt. Mörkare på vissa ställen och ljusare på vissa. Blev lite tjurig där ett tag för mig själv i sovrummet. :D Men jag fortsatte måla och nu när det torkat så blev det faktiskt mycket bra, inte ojämt någonstans! :)  Antagligen var det för att färgen torkat på vissa ställen och fortfarande var blöt på andra. Tror att färgen kommer passa fondtapeten, även att den var lite mer grå än vad jag trodde.

Lägger in bilder senare ikväll för nu ska vi dra till duschboden som
de ställt upp utanför lägenheten, eftersom många inte har
någon dusch just nu pga renoveringen. :)

Wish me luck!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback