En grymt trevlig Fredag!

Idag har jag haft tvättstugan till kl 17, fasen vad mycket tvätt vi hade, kan lägga upp en bild senare på berget som ligger på sängen som ska vikas nu, blev 6 st maskiner med tvätt. Skönt att allt är rent nu iallafall :P

Fick besök av Felixs familj och hans farföräldrar idag som jag tidigare nämnt.
Har haft det så jäkla trevligt med mycket skratt. Love it! :) ♥

Nu har vi handlat massa mat och grejer, ikväll blir det bara något lätt och imorgon ska vi göra hemmagjord pizza, var grymt länge sen man gjorde det. Sen blir det glass och frukt mm till efterrätt. Köpte även lite grejer så vi kan göra massa asiatisk mat hemma. Sist vi gjorde blev det så grymt gott. Viktnedgången får vänta ett tag till tror jag för nu ska det ätas massa gott innan det är dags, sen är det trots allt cirkus gurkus 5 månader kvar till sommaren börjar så jag hinner lätt gå ner mina 4 sista kilo. ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback