LÄNGTAR

Fy vad jag längtar just nu. Sitter här vid datorn och läser andras bloggar och är så avundsjuk på vissa. Skriver även på mina forum och och drömmer mig bort. Blir prat om allt från vagnar till namn och liknande. Nu är det bara 7-8 månader kvar tills det är dags! Dags för verkstad. Tiden verkar gå fort men endå känns det som en evighet kvar. Konstigt det där. Hur får man tiden att gå ännu fortare? Tidmaskin sökes!

Nåja.. Nu ska jag väl fortsätta drömma mig bort en lite stund sen gå och sova. Godnatt! :)


Du har mina små gospluttar att mysa med så länge ^^, <3

2011-01-17 // 22:43:00

Ja jag kommer komma och mysa som attan nu framöver när jag kan. Hjälpa till med lite avlastning med om du behöver! Kommer bli mysigt. :D <3

2011-01-18 // 00:08:55
» Deer

Hejje,



tack för kommentaren :)



Planerna du att bli gravid? Lycka till :)



Kram

2011-01-18 // 10:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback