Renovering

Äntligen är jag klar med slipningen, Fyfan vad skönt det känns även om jag är slut i hela kroppen just nu och har vitt hår av allt damm. Efter frullen imorgon blir det att börja grundmåla äntligen och om allt går som det ska kan tapeten åka upp redan till helgen. :D

Fan vad jag älskar mina föräldrar för allt de lärt mig, utan dem skulle jag inte stå här idag med damm i håret, speciellt inte utan pappa som lärt mig allt jag kan om renovering!
Fett med creds åt dem!!! ;) ♥

Har även hunnit gör pizzadegen som skulle stå och jäsa i 2 timmar som jag snart ska knåda lite på sen ska den jäsa ytterligare i 40 min och strax efter det kommer älskling hem och då blire PIZZA!!!!

Grymt Härligt avslut på denna lördagkväll! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback